Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Anna - 19 mars 2008 18:09

Nu så har jag träffat den lille, tänk så liten dem är. Tror jag satt och höll i honom i två timmar :)

Full fart har det varit idag, när vi gjort oss klara imorse åkte jag Och Tyra med mormor och handlade en liten present till den nyfödde sen åkte jag och Tyra hem till syrran och hämtade lite saker dem behövde sedan for vi och hämtade Jonte på skolan. Full fart mot Ljusdal och plockade upp ante som åkte med oss till hudik väl framme rusade Ante in och bytte om efersom han jobbar ikväll.

Jonte fick gå upp på bb och titta på lillebror i lugn och ro och sedan kom dem ner till Tyra och mig. Jonte kom först stolt som en tupp och skjutsade Isak efter kom Lars med syster i rullstol och droppställning. Stackarn hade fått nån blodansamling och förlorat ganska mycket blod så hon hade fått varit på operation och gjort något riktigt vad vet jag inte men det gick bra iaf.  Efter en stund kom även mormor och morfar och beskådade den lille till slut bröt vi upp syrran såg ganska blek  och trött ut så nu skulle hon äta och sova sen. Hon hade inte sovit något sen hon klev upp igår morse. Stackarn men hon ville att vi skulle komma så det var därför vi åkte.


Sen bjöd mormor på hamburgare på frasses och nu är jag och barnen hemma hos oss för att packa lite för jag och Tyra ska sova hos syster inatt med Jonte eftersom han har skoldag imorgon.  


Nä nu måste jag skynda mig så vi kommer iväg

Många kramar från en glad moster :)

Av Anna - 19 mars 2008 08:12

Syster ringde alldeles nyss och det blev en liten ISAK. Det hade gått bra men han hade legat fel med huvudet. Vad jag förstod hade han haft ansiktet uppåt istället för nedåt så det blev sugklocka. Men nu är den efterlängtade bebben ute !!!

Vikt och längd visste hon inte ännu, han hade bara varit ute 25 min när hon ringde mig. Men hon lät oförskämt pigg i alla fall

Av Anna - 19 mars 2008 00:13

att nu är syster på väg in på förlossningen !!! Så nu får vi hoppas att det inte är nå falsk larm och att dem får stanna kvar

Hoppas att allt går bra för er och lycka till !!!

Ovido - Quiz & Flashcards