Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Anna - 17 mars 2008 07:22

Tyra mår inte riktigt bra, igår kväll när jag gick och la mig var hon helt blöt av svett och resten av natten har hon hostat och sovit oroligt och nu på morgonen klev jag upp med hoppet om att få åka och jobba men ack vad jag bedrog mig hon har feber och är allmänt hängig så vi blev hemma idag.


Igår var vi till mormor och morfar eftersom mormor fyllde år och vi fick jättegod smörgåstårta. När vi fikat gick jag en sväng och det var himla skönt men jag hoppade över stavarna gick några meter men det kändes så jädrans töntigt så jag struntade i dom. Jag lyckades även att låta bli att skåpäta (öppnade inte ens skafferiet) så det var skönt.


Vägt mig nu på morgonen och den totala viktnedgången är nu - 4,9 kilo jag är så glad att vågen rör på sig igen efter tiden då den stått stilla när jag varit sjuk.

nä nu ska jag köra igång tvättmaskinen och försöka få lite gjort här hemma får väl passa på nu då jag blev hemma idag !!

Ovido - Quiz & Flashcards