Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Anna - 13 mars 2008 20:17

för jag är så trött, det tar nog lite tid innan jag ställt om mig efter jag gått upp i tid på jobbet. Veckorna fortsätter att flyga iväg men jag har varit superduktig att gå varje dag iaf och det syns faktiskt på vågen.

3,6 kilo hade jag gått ned i måndags och nu är det mer men jag vill inte räkna in dem förrens på måndag så ni får väl veta då :)


Handen är något bättre så nu hoppas jag att jag kan träna snart men tror det är bäst att vänta tills efter påsk.


Annars så har Tyra börjat på plask och lek idag och det tyckte hon var väldigt roligt. Så nu är det än mer fullt upp. Tyra går ju även på barngympa på onsdagar och så ska jag träna 2-3 ggr i veckan när jag blir bra i min hand. Sen är det ju allt det andra då, Jobba, kassörsjobbet på dagis och sköta vårt hem hmm det senare ligger verkligen nere nu vi varken orkar eller hinner. Kan inte förstå vad som hänt med pedantiska Anna men vi överlever nog ändå.


Men nu ska jag glo på tv:n en stund och sen ska jag sova

Ovido - Quiz & Flashcards