Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Anna - 16 mars 2008 09:21

Idag fyller vår kära Mamma/Mormor 49 år så idag ska vi dit och få oss lite smörgåstårta.

Annars händer det nog inte så mycket annat idag.

Igår var jag till syster en sväng eller det blev nog nån timma. Men det var roligt att träffa dem och nu när man inte sett Jonte på länge så inser man ju att han börjar bli riktigt stor nu men han fyller ju 8 år i maj (vart dem 8 åren nu tagit vägen vet jag inte)

Vagnen som dem köpt var jättefin helt i min smak så jag hoppas att jag får låna bebis och ut o gå med den ;)

 Igår kväll hade jag och Tyra mys framför teven och melodifestivalen. Rätt låt vann tycker jag iaf, men Tyra älskar  upp och hoppa med Frida men hon somnade i slutminutrarna så det gjorde nog inget att Charlotte vann. När frida och headline sjöng tog vi oss en dans oxå Tyra och jag :)

Nä nu ska jag slå in paket och äta frukost

Ha en bra dag allihopa !!!




Ovido - Quiz & Flashcards