Direktlänk till inlägg 19 mars 2008

Vilken bedårande liten kille...

Av Anna - 19 mars 2008 18:09

Nu så har jag träffat den lille, tänk så liten dem är. Tror jag satt och höll i honom i två timmar :)

Full fart har det varit idag, när vi gjort oss klara imorse åkte jag Och Tyra med mormor och handlade en liten present till den nyfödde sen åkte jag och Tyra hem till syrran och hämtade lite saker dem behövde sedan for vi och hämtade Jonte på skolan. Full fart mot Ljusdal och plockade upp ante som åkte med oss till hudik väl framme rusade Ante in och bytte om efersom han jobbar ikväll.

Jonte fick gå upp på bb och titta på lillebror i lugn och ro och sedan kom dem ner till Tyra och mig. Jonte kom först stolt som en tupp och skjutsade Isak efter kom Lars med syster i rullstol och droppställning. Stackarn hade fått nån blodansamling och förlorat ganska mycket blod så hon hade fått varit på operation och gjort något riktigt vad vet jag inte men det gick bra iaf.  Efter en stund kom även mormor och morfar och beskådade den lille till slut bröt vi upp syrran såg ganska blek  och trött ut så nu skulle hon äta och sova sen. Hon hade inte sovit något sen hon klev upp igår morse. Stackarn men hon ville att vi skulle komma så det var därför vi åkte.


Sen bjöd mormor på hamburgare på frasses och nu är jag och barnen hemma hos oss för att packa lite för jag och Tyra ska sova hos syster inatt med Jonte eftersom han har skoldag imorgon.  


Nä nu måste jag skynda mig så vi kommer iväg

Många kramar från en glad moster :)

 
 
anki

anki

19 mars 2008 18:48

Lika glad moster skönt att det är över och allt är bra.
Härligt att du hjälper syrran kram moster

http://anki

 
Ingen bild

kusin Maria

19 mars 2008 20:06

Grattis till att du blivit moster igen och hälsa Jennica ett stort grattis till lille Isak!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 21 maj 2010 23:59

I förra inlägget skrev jag om ammningen och att det funkade lite för bra så då tyckte jag att det inte var hela världen att sitta fast... Men veckan efter fick jag helt enkelt nog, jag ammade och ammade och vanlig mat var nästintill helt omöjligt att...

Av Anna - 21 maj 2010 23:51

      

Av Anna - 5 maj 2010 10:54

långt mellan gångerna, men jag är ingen bloggerska det är nog bara att konstatera. Tycker det är svårt att formulera och komma på vad jag ska skriva om. Tycker inte det är nämnvärt intressant att rada långa listor om vad jag gjort eller ska göra om s...

Av Anna - 4 mars 2010 23:59

Förhoppningsvis vänder Tyras "sjuka" nu, var upp igen på sjukhuset idag. Då hon inte blivit nå bättre i örat, snarare sämre. Hon klagade på att det började göra ont i det andra örat med. När vi kom dit hade hon 38,8 i temp och jag trodde hon nästan v...

Av Anna - 3 mars 2010 22:09

Tyra är inne på tredje dygnet med hög feber, hosta och öroninflammation. Stackars mammas hjärta. Får se om det blir en tur till på sjukhuset imorgon och få pc då hon fick örondroppar till att börja med men dom sa att vi skulle komma tillbaks om det i...

Ovido - Quiz & Flashcards