Alla inlägg den 1 mars 2008

Av Anna - 1 mars 2008 03:23

Är nyss hemkommen efter en kulig kväll. Kvällen började hos Helene med vuxenparty och sen utgång på Järnvägs där det var mycket folk. När dem stängde åkte jag hem till Helene där hon och jag haft många och roliga diskussioner.

 så nu är jag alldeles själv hemma och känner mig väldans ensam då Ante är på jobbet och Tyra sover hos momme. Tycker nnästan lite synd om mig själv att jag ska behöva gå och lägga mig ensam. Annars när Ante jobbar får Tyra allt som oftast sova med mig i vår säng. Känner mig inte lika ensam då.


Men det har varit väldigt skönt att fått tillbringat eftermiddagen och kvällen som jag velat och med vuxet sällskap. Behövs et brejk ibland från lilla fröken T. Tror nog att hon måste vila från sin mamma och papppa oxå ibland, verkade som så iaf då hon fick väldans bråttomt att åka när momme kom och hämtade henne, fick knappt varken puss eller kram. Tyra var mycket bättre i hostan idag iaf så det var skönt att det släppte så fort(peppar peppar).


näpp nu ska jag försöka komma i säng så jag är någorlunda pigg imorgon men först blir det nog lite resorb världens bästa bakfyllemedel, en brustablett innan man somnar och en när man vaknar så kan jag garantera att det inte ens känns att man druckit alkohol kvällen innan. Resorb är vätskeersättning man köper på apoteket och det funkar klockrent mot bakfylla.

puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards