Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Anna - 27 mars 2008 21:52

är det idag. Grattis älskade lilla du !! Nu har hon precis somnat stackarn var helt färdig.


Imorse när hon vaknade blev det lite paketöppning sedan for jag och klippte mig (blev nöjd, tror jag) efter det for jag hem och hämtade Tyra så Ante fick gå och lägga sig eftersom han jobbat natt.


Tyra och jag for och handlade och uträttade en massa ärenden och det gick faktiskt riktigt bra ingen trots idag iaf.

Hittade ett riktigt bra regnställ/galon åt henne idag och dessutom till ett riktigt skapligt pris 359 Kr för hängselbyxa och jacka stället är av märket abeko så det är kvalitet  oxå efter vad jag hört iaf. lite roligt är ju att hon fick ett rosa annars brukar jag försöka handla såna grejor neutralt för att ha sedan om vi skulle få en liten kille nån gång. Men det var så fint och nån gång kan hon ju få vara riktigt tjejig hon oxå nån gång:)


Vid femtiden kom våra familjer och grattade henne och dem sista åkte vid åtta. Så nu har jag städat upp efter kalaset och Tyra lekte en stund med presenterna hon fått men till slut tog tröttheten över och vi la oss i soffan och där somnade hon liggandes på mig. Skulle velat sett hur det såg ut när jag baxade mig upp ur soffan med henne på mig och sen in till hennes säng, hon är ju inte liten längre men det gick iaf

 Saker hon fått

  • Kickbike, pippiservis, kulor och en barbiekille av oss
  • Klänning med leggings, barbie och 2 st sagocd av momme och moffar
  • Fiaspel med Dora, hemstickad dockoverall, yllestrumpor och vantar till Tyra själv plus pengar på sparkontot av famme och faffar fastrar och farbröder
  • Slant av gammelfarmor
  • Småhästar av moster Petra och Christina
  • Barbie och prinsesskrona av Britt och Sven-Erik
  • Dockbadbalja med tillbehör av Moster med familj
  • sen tror jag inte att det var nå mer men det räcker mer än väl tycker jag. TACK allihopa !!

Idag kom min auktionsvinst från Tradera i brevlådan och jag är så himla nöjd. En jeanskjol och blus från pop för 100 kr + frakt och dem ser helt oanvända ut och fröken prupp passade jättebra i dom.


Imorgon ska vi åka till Hudik och shoppa lite och även syster och Isak ska följa. Ska försöka hitta en vårjacka åt Tyra och så tänkte jag köpa skor och en ny mascara åt mig men det blir nog mer som vanligt men det var länge sen jag shoppade loss så lite mer kanske jag unnar mig.


Ante har åkt till toastmaster Anders en sväng dem har nå nytt projekt på gång nu,  vad vet jag inte men det är väl nå med hemvärnet eller nå annat fjant dem kommit på men småpojkarna måste väl få leka ;)

Näpp nu blir det sängen !!


Regnstället


Ovido - Quiz & Flashcards