Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Anna - 15 mars 2008 01:04

är ju så trött. Jobbat kort dag idag (8-12) kompade på em och följde med Tyra och dagis till Kajevall mysigt fast vi saknade solen.

 Var väldigt lata barn idag dem flesta åkte inte ens pulka eller nåt annat utan leke i snöhögarna istället tror dem inte orkade gå uppför backen. Jag lyckades lura Tyra en gång men sen tyckte hon att det räckte synd för mig, jag tycker det är så roligt att åka madrass plus att jag hade tänkt bränna lite kalorier i uppförsbacken men jag har tagit igen det nu på kvällskvisten.

Med städning,  dessutom på en fredagskväll men var bara skit på teven efter let`s dance slutat så vad gör man då städar kl 22,30 så klart och jag har städat tills nu t.o.m dammat så nu har jag lämnat dammsugningen åt Ante.

Ante jobbar natt hela helgen så vad Tyra och jag ska hitta på vet jag inte. Lite svårt att vara hemma med en karl som ska sova och en dotter som inte kan vara tyst.

Men jag ska gå ut och gå med grannen och så funderar jag på att åka o hälsa  på syster med familj en sväng. Jag måse ju kolla in barnvagnen som hade kommit nu och så var det väldans länge sen jag träffade gograbben Jonte. Har lite dåligt samvete ibland över att jag inte hinner träffa honom oftare men jag hinner inte men tror han ska få sova här nån natt när det passar.  Men först och främst så får vi väl se om dem är hemma imorgon eller om dem är på förlossningen, kan ju hoppas men i så fall blir det väl en sväng till Hudik och snusa bebis istället :)  Längtar.

På söndag fyller mamma år så då ska vi gratta henne hoppas att jag kan låta bli att stoppa i mig allt för mycke tårta och annat gott bara. Har ett litet problem bara, att varenda gång jag kommer till mamma och Tommy så måste jag skåpäta det finns så mycket gott där i skåpen men tänkte vända trenden nu och provgå mammas gåstavar som hon fick av oss förra året i present istället.


Annars kom me and i kläderna idag; Tyras kläder var kanonfina lite stora bara, min klänning vet jag inte om jag tycker om så måste fundera på den.


Nä nu måste jag i säng är ju en dag imorgon oxå !!

Ovido - Quiz & Flashcards