Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Anna - 10 februari 2008 19:30

Idag har jag varit seg, men bestämde mig för att åka till Johanna så Tyra fick leka med sin bästis Lea. Dem har varit kompisar sen de föddes skiljer bara 6 veckor mellen dem. Själv passade jag på att snusa bebis men hon har  blivit så stor hon är ju drygt fem månader nu. Man hinner inte träffa dem lika mycket nu, som när vi var mammalediga med Tyra och Lea då sågs vi nästan varje dag


Senare for vi hem och slöade en stund. Syster var här och lånade badkaret skönt för henne tror jag för sedan somnade hon på soffan, den här graviditeten har varit mycket jobbigare för henne oxå , men snart kommer mosters hjärta ut iaf.

Lagade middag och for sedan och tränade kändes att man inte tränat sen i tisdags eftersom Ante jobbade kväll då och ville inte att någon barnvakt skulle bli smittad av magsjuka. Tyra är frisk nu iaf men gud så många dagar det satt i den här gången men nu får det vara bra med sjukheter ett tag,

   Tyra 

  • November hade hon urinvägsinfektion
  • December klarade vi av två öroninflammationer, vattkoppor och reaktion på pc mot öronen
  • Januari magsjuka

Ante

  • flunsan
  • magsjuka
  • ryggont

Jag

  • magsjuka

så nu tycker jag att det räcker,  vi har haft vårt nu


imorgon är det jobbardag och likaså tisdag men sen är jag ledig tre dagar, men jag jobbar nästa helg istället (blä) vill inte det jag.

Nu ska jag packa dagisväskan och ta mig en härlig dusch och försöka komma i säng i tid för en gångs skull

Kram


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards