Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Anna - 5 februari 2008 17:57

den här dagen har flygit iväg men jag har hunnit en hel del iaf.

¤ Beställt läkartid åt Tyra eftersom hon blivit sämre i magen. Hon är ju laktosintolernt men nu vet vi inte om hon tål mindre laktos än tidigare eller om det är nån mer allergi. ska iväg på fredag iaf


¤ Beställt läkartid åt mig själv, jag får torrfläckar nu på vintern problemet är att jag får vita fläckar efter har jag märkt och jag kan inte bli brun på dem heller när jag solar så nåt galet är det och så har jag ont i min vänstra handled.

jag hade ont förr oxå när Tyra var liten. så ska försöka få en stödskena så jag inte förstör mer nu när jag börjat träna. 


Sedan har jag tvättat, städat och bakat semlor och lagat och ätit mat.

Ante har åkt och lagat våran bil fick några tvåor på besiktningen + att han skulle fixa lite annat.

Imorgonska jag jobba efter en 4 dagars ledighet men mjukstartar med en kort dag på 4 timmar iaf


Nu är det dags att slänga på sig  träningskläderna och invänta svärmor som kommer och är med Tyra under tiden.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards