Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Anna - 29 februari 2008 08:02

Jag kan då inte förstå varför jag inte kan sova när jag äntligen får  lite sovmorgon, både Tyra och Ante sover än. Men jag är så rastlös och det beror nog på att jag varit hemma i en vecka från jobbet nu. Men på måndag jobbar jag igen och det ska bli skönt att få komma igång igen. Synd bara att jag har långvecka (Mån,Tis,Ons,Lör,Sön). Ante han jobbar bara på torsdag, han tog lite komp så Tyra får sportlov iaf.

Tyra är lite förkyld med en hosta som inte är av denna värld, igår kväll hostade hon så hon kräktes men sen somnade hon och fått sovit gott hela natten.  Tyra ska ev sova hos momor och morfar ikväll beror på hur det är med hostan men får väl hoppas att det värsta är över nu. Om Tyra åker ska jag till Helen på vuxenparty och dricka lite vin ochAnte han jobbar ikväll han.

Nu har Tyra vaknat och vill ha hjälp att titta i tidningen, där hon är med på bild sen hon åkte Vasaloppet med dagis.

kram


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards