Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Anna - 15 februari 2008 21:56

innan min jobbarhelg. Dagen har flygit iväg som vanligt. Kl 10 var vi till frisörskan med Tyra, och hon blev så fin. Klöpp henne ordentligt, drygt 1,5 dm så nu är det knappt axellångt och hon blev så fin och växte ett helt år tror jag. Hon har aldrig velat att ha håret uppsatt och vi har knappt fått kamma henne utan protester så nu får det var lite kortare ett tag tills hon sjäv blir intresserad och vill ha långt igen.

Sedan var vi till Farmor och Farfar en snabbis och sedan var vi till leksaksaffären och inhandlade paket till Liam, kusinen Lindas plastson.


Efter det åkte Ante och tvättade bilen och Tyra och Jag gick och hämtade grannpojkarna Tobias och Eddy på dagis. Medans barnen lekte städade jag och blev glatt överaskad då det gick, vi bor i en 2 ½ och tre barn på 3, 4 och 5 år så det är lite  konstigt att jag lyckades egentligen. Sedan tog jag med Eddy och handlade då de två äldre inte lät han vara med i leken på ett sjysst vis. Sen lagade vi mat, korv och makaroner åt barnen och sedan åt vi vuxna "chili på minuten" ett recept ur icas  buffetidning som kom den här veckan. Helt suveränt gott kan vekligen rekommenderas. naturligtvis blev det nåt vinglas till maten. sen slappade vi på soffan en stund tills barnen började bli vråltrötta och Maria gick hem med gopojkarna.


Eftersom Tyra ska på kalas imorgon har jag bakat lite laktosfria chokladbollar åt Tyra, Linda hade varit så gullig att hon handlat glass som Tyra får äta.


Nu ska jag se slutet på let´s dance och sen ska jag sova

natti natti 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards