Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Anna - 7 februari 2008 17:39


Tyra är fortfarande dålig i magen och nu är jag säker på att det är magsjuka igår natt både kräktes och gjorde hon nummer två i sängen. Men hon har bara kräkts då och sedan kommer det i andra ändan hela tiden. Men hon är pigg och full av energi ändå.

Igår jobbade jag 8 -12 sedan var jag och klippte håret,  blev supernöjd.

Åkte sedan hem och tvättade och rensade ur förrådet. Både min syster och kusin har varit hit och hämtat lite urväxta barnkläder, så nu kan vi komma in i förrådet  igen.


Idag jobbade jag oxå 8 -12 eftersom jag måsta ta vab på eftermiddagen då Ante jobbar kväll. förlorade minst pengar på det viset.

Imorgon jobbar jag 8-16 och Ante ska vara hemma med Tyra. Tror det är första gången han tar ut nån vab-dag.

Annars är jag mest trött och seg idag och tar mig inte för nånting men lagat jättegod middag åt mig och Tyris idag nämligen Lax och pressad potatis mums gäller att passa på med det när Ante jobbar han är inte så förtjust i lax.

En rolig sak jag kan berätta om var för ngn månad sen när vi var iväg och handlade. Då plockade jag i köttkorv i vagnen och sa till Tyra - det här kan vi äta imorgon när pappa är på jobbet, vadå sa Andreas får inte jag äta det jag då. - va tycker du om det du då ? vi har i mars varit tillsammans i 8 år, förlovade i 4 år i augusti och gifta 5 månader och aldrig ätit köttorv tillsammans, jag har passat på när han jobbat och han den stackarn hade tydligen gått och längtat efter det men han trodde att jag inte heller tyckte om det tänk att man lär sig såna saker om varandra än efter alla dessa år.

nä nu måste jag ta tag i disken så får vi se om jag får ut kusin Linda på en promenad lite senare.  



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards