Direktlänk till inlägg 28 februari 2008

så var man fattig igen

Av Anna - 28 februari 2008 15:59

för nu är räkningarna betalda, riktigt så fattiga är vi väl inte stor skillnad nu när vi båda jobbar,  tror vi höjt vår månadsinkomst med ca 12000 det senaste året.

Annars har det hänt ganska mycket här, jag har varit sjukskriven och är det  än då jag fått rosfeber i min ena fot så nu äter jag penicillin + att jag i måndags var till läkaren med min handled och torrutslagen, läkaren trodde att jag bara skulle smörja med mjukgörande och sen skulle det försvinna till sommaren. Handleden var en annan femma det blev remiss till en arbetsterapeut och han liksom läkaren sa att jag har en kraftig senskideinflammation från tummen och uppåt armen, så nu blir det ett handledsstöd en bra stund framöver. och så hade jag början till tennisarmbåge på bägge armbågarna jippi säger jag bara, måste ha väldigt dåliga gener jag.

Annars har vi börjat letat hus igen,  var och tittade på ett idag men det vara bara skit.Dyrt, litet och med blåbetong. så blev inte det huset iaf men vi letar vidare.

Sittere hemma hos svärföräldrarna och skriver idag och nu kom min käre äkte hälft och hoppade upp och ner fick tydligen ett sms om att datorn kommit. Snacka om snabb leverans den beställdes i tisdagskväll vid tio och är nu framme, så det är väll bäst att jag skyndar mig

HEJDÅ



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 21 maj 2010 23:59

I förra inlägget skrev jag om ammningen och att det funkade lite för bra så då tyckte jag att det inte var hela världen att sitta fast... Men veckan efter fick jag helt enkelt nog, jag ammade och ammade och vanlig mat var nästintill helt omöjligt att...

Av Anna - 21 maj 2010 23:51

      

Av Anna - 5 maj 2010 10:54

långt mellan gångerna, men jag är ingen bloggerska det är nog bara att konstatera. Tycker det är svårt att formulera och komma på vad jag ska skriva om. Tycker inte det är nämnvärt intressant att rada långa listor om vad jag gjort eller ska göra om s...

Av Anna - 4 mars 2010 23:59

Förhoppningsvis vänder Tyras "sjuka" nu, var upp igen på sjukhuset idag. Då hon inte blivit nå bättre i örat, snarare sämre. Hon klagade på att det började göra ont i det andra örat med. När vi kom dit hade hon 38,8 i temp och jag trodde hon nästan v...

Av Anna - 3 mars 2010 22:09

Tyra är inne på tredje dygnet med hög feber, hosta och öroninflammation. Stackars mammas hjärta. Får se om det blir en tur till på sjukhuset imorgon och få pc då hon fick örondroppar till att börja med men dom sa att vi skulle komma tillbaks om det i...

Ovido - Quiz & Flashcards