Direktlänk till inlägg 2 april 2008

försöker igen nu då ..

Av Anna - 2 april 2008 22:20

skrev ett inlägg mitt på dagen men det blev tydligen nå fel igen så det finns inte.

Skrev då om att jag har en hemlis som jag skulle berätta om i morgon, men nu kan jag inte hålla mig längre. Vår familj kommer att utökas med en fyrbenting imorgon kväll. En bordercollie blandning som heter Smilla !!

Vi ska ha henne här hemma på prov för att se om det funkar och gör det det så är hon vår hund sen. Det är min kompis Mikis hund och hon kan inte ha kvar henne pga olika omständigheter, så det är med en stor sorg i hennes hjärta att lämna bort henne men hon är jätteglad att vi var villiga att prova. Vi var hennes förstahandsval och jag erbjöd mig innan hon hann fråga riktigt. Så nu äntligen blir vi med hund igen.  Så nu blir det till och motionera hon kräver ju ganska mycket av den varan, men det skadar ju varken mig eller Ante för vi har blivit riktiga julgrisar båda två !!!


Annars så är Tyra sjuk igen. Feber och örvärk. När ska detta sluta ? Nu hann hon vara feberfri i typ två dagar och så tar det om igen. Blir galen. Men jag har ordnat barnvakt så jag kan jobba imorgon iaf. Min supersnälla kusin Linda kommer upp till oss kvart i åtta imorgonbitti och sen skjutsar hon och Tobbe Tyra till världens bästa Farmor vid tiotiden då Linda ska till skolan.

Vad skulle man göra utan all hjälp vi får och alltid när vi behöver det !!

Vi har en sån tur att ha underbara mor och far föräldrar åt våran Tyra + hennes moster och Linda min kusin och GK (grannkärringen !) och alla andra !!

Så tack snälla alla som ställer upp på oss när allt kör ihop sig!!!

 
 
anki

anki

3 april 2008 13:21

Lycka till med nya familjemedlemmen kram moster Anki

http://anki

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 21 maj 2010 23:59

I förra inlägget skrev jag om ammningen och att det funkade lite för bra så då tyckte jag att det inte var hela världen att sitta fast... Men veckan efter fick jag helt enkelt nog, jag ammade och ammade och vanlig mat var nästintill helt omöjligt att...

Av Anna - 21 maj 2010 23:51

      

Av Anna - 5 maj 2010 10:54

långt mellan gångerna, men jag är ingen bloggerska det är nog bara att konstatera. Tycker det är svårt att formulera och komma på vad jag ska skriva om. Tycker inte det är nämnvärt intressant att rada långa listor om vad jag gjort eller ska göra om s...

Av Anna - 4 mars 2010 23:59

Förhoppningsvis vänder Tyras "sjuka" nu, var upp igen på sjukhuset idag. Då hon inte blivit nå bättre i örat, snarare sämre. Hon klagade på att det började göra ont i det andra örat med. När vi kom dit hade hon 38,8 i temp och jag trodde hon nästan v...

Av Anna - 3 mars 2010 22:09

Tyra är inne på tredje dygnet med hög feber, hosta och öroninflammation. Stackars mammas hjärta. Får se om det blir en tur till på sjukhuset imorgon och få pc då hon fick örondroppar till att börja med men dom sa att vi skulle komma tillbaks om det i...

Ovido - Quiz & Flashcards