Alla inlägg den 1 april 2008

Av Anna - 1 april 2008 09:18

med en sjuk dotter men idag är hon feberfri iaf så nu hoppas jag hon tänker bli frisk.


Skrev ett långt inlägg i söndags men såg nu att det inte fanns kvar men det var struligt med sidan då så jag antar att det blev nå fel när jag sparade inlägget. Jag hade då skrivit om festen vi var på som var jätterolig men jag orkar inte berätta om allt igen så kika på mina mostrars bloggar om du är nyfiken


Ute skiner solen och det ser ut att bli en riktigt härlig dag så jag tror att vi ska vara ute en stund idag för jag längtar efter friskluft. Tyra har inte varit ute och lekt sen i fredags så hon vill ju säkert ut hon med en liten stund.


Jag tycker allt är så tråkigt nu och har ingen inspiration till att göra nånting men det börjar bli vår oxå nu och då brukar jag bli lite depppig, men jag vill inte ha det så,  blir så less. Förra året var jag nere över ett halvår ville inte riktigt släppa nån gång. Lite tråkigt var det ju oxå att jag inte mådde bra när vi gifte oss och en lång stund efter. Men jag är glad att jag har min Ante som jag älskar och finns där för mig när jag mår dåligt.

En stor anledning till att jag mår sämre på våren är min älskade saknade pappa som blev sjuk våren 2003 och lämnade oss allt för fort redan 1 månad efter sin cancerdiagnos. Han kanske inte var världens bästa pappa alla gånger på grund av lite olika anledningar och orsaker men han var iaf min PAPPA. så saknaden är stor och gud vad jag saknar honom. Det som är mest jobbigt förutom att han är borta är ju att han inte fick träffa Tyra då jag blev gravid strax efter han gått bort. Hade så gärna velat att han skulle finnas kvar bland oss för de sista åren funkade kontakten skapligt mellan oss iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards