Alla inlägg den 18 april 2008

Av Anna - 18 april 2008 00:49

Efter helgens helvete har det nu börjat vänt men Tyras trots är dessvärre lika men jag känner mig starkare och då flyter det på bättre oxå

Kort sammandrag över vad som hänt i veckan


  • Måndag: jobbade 8-16, långpromenad på kvällen
  • Tisdag : vår första lediga dag tillsammans den här månaden firades med handling av ny säng, promenad med maken och grillning till middag mums. Sedan for jag till Mikis då det äntligen var säsongspremiär för desperata husfruar :) När DH går är det standard att jag åker till mikis det är våra kvällar det
  • Onsdag jobbade 8 - 16 barnvakt åt pojkarna 16.30-19.00 annars mest tv tittande
  • idag jobbat 8-16 for hem och hämtade hunden tog en tur runt pölen medans jag väntade på min dotter som for på simskola med bästisen Lea idag eftersom jag jobbade till 16 och simskolan börjar 16.30 Hann runt och fick även sitta i bilen och vänta en stund innan hon kom. Dessvärre hade inte Tyra badat idag heller. Johanna berättade att hon glad i hågen hade duschat och klätt på badkläderna men när dem kom ut till bassängen kom surläppen fram och så  la hon armarna i kors och vägrade kliva i. Johanna hade försökt få i henne men det var tvärnit. Så det är ju kul att betala en massa pengar och så vill hon inte ens bada.

Blir inte klok på vad min unge håller på med men jag hoppas att den här satans perioden är över snart både för hennes och vår skull.


Uppe sent ikväll, håller på med mitt ständiga dåliga samvete nämligen dagispapper men nu så är jag snart klar så deklarationen kan lämnas in och årsredovisningen kan sammanställas Lite sent om sider men snart så.


imorgon är jag ledig innan jobbarhelgen vet inte vad vi ska hitta på min dotter och jag men nåt blir det väl, ev kommer Lea en stund och hälsar på.


Nä nu vill Smilla kvällspinka så det är bästa jag sätter fart.

Natti natti


PS allt går fortfarande jättebra med henne iaf

Ovido - Quiz & Flashcards