Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Anna - 31 maj 2008 21:46

nu var det länge sen. Men allt är bara fin fint. Började jobba i måndags och ärren på magen är läkta bara det i navlen som är lite rött men blir väl lite varmt och svettigt där eftersom jag har lite (ganska mycket) fett där.


Men men gör mitt bästa att få bort den iaf. Har nyss kommit hem från pace. Körde ett varv styrketräning + crosstrainern. Kom även på att man måste förbränna dubbelt så många kalorier när man tränar en lördagskväll mot för en vardagskväll ;) ha ha Inte riktigt kanske men jag satt inte hemma i soffan och proppade i mig iaf :)

Själv hemma är jag och Smilla, Ante är på personalfest och Tyra är hos moster och Lars. Synd att man jobbar imorgon bara så nu ska jag ta ett litet ryck med llite disk m.m och rasta hunden sen är det natti  natti här iaf

Ovido - Quiz & Flashcards