Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Anna - 16 maj 2008 00:02

  • förra helgen gick över förväntan riktigt bra. Hann få en hel del gjort, Städade bilen, var på jontes kalas i badhuset, Jonte sov här från lör till sön, Var till parken med barnen på sön em, städade här hemma
  • På måndagen jobbade jag kommer inte ihåg vad jag gjorde på kvällen...
  • tisdag ledig från jobbet, slöade på förmiddagen, tränade på pace på em (styrketräning)
  • ons jobbade cirkus på kvällen
  • tors jobbat , liten vårfest i skolskogen med dagis och varit på pace och tränat duktig jag
  • imorgon ledig men ska hinna med dagispapper, motionera hund och låna Isak en stund medans syster handlar,  lata mig vill jag oxå hinna med
  • lör jobbar och förhoppningsvis träna på pace
  • Sön jobbar

  Men nu är det natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards