Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Anna - 3 maj 2008 18:12

Här fortsätter dagarna flyga iväg som vanligt hinner inte med allt jag borde göra men det lugnar nog ner sig snart. hoppas jag iaf.


Vad har hänt sen sist ja inte mycket mer än det vanliga med jobb, hund och barn. Lite party naturligtvis. Förra helgen var jag ut med helene och ett gäng till men kom inte riktigt igång + att det var dåligt drag på järnvägs så jag gav upp vid midnatt och gick hem. och så var jag ut igår med, årsmöte med dagis på järnvägs. först möte och sedan mat. lyxade till med laxplanka och det var väldans gott + att det var 29:an där viss mat och dryck för 29 kr. inte illa. blev en hel del cider, drinkar och lite shotar avslutade kvällen med tequila (fy fan) klockan 00.50 Känns idag kan jag lova !! men kul hade jag :)

Efter en seg fm åkte vi till Stocksbo och firade Jonte. Hela åtta år fyller han imorgon. Mosters gopojk. Annars har det inte hänt så mycket och kommer nog inte hända så mycket mer heller. blir nog soffläge ikväll


tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards