Alla inlägg den 3 april 2009

Av Anna - 3 april 2009 23:18

Ja nu var det ett tag sen igen då, Har nu börjat att jobba halvid och det känns skönt vill bara ha tillbaks min ork nu, har varit ledig i 2 dagar och jag har gjort näst intill nada.


Börjar fundera på vad för ett vilddjur det bor i min mage tror bebis har sparkat hela dagen idag. Magen växer oh växer så den lillle verkar må bra iaf.


Tyra gummans roligaste samtalsämne just nu är att prata om vad hon ska / kan göra med bebisen när den kommer ut.  Hon längtas ordentligt kan jag säga.


Namn på bebisen är vi mest oense om just nu


Andreas vill ha Tor eller Freya

Jag är mera inne på Iris och Tor leder pojknams listan även hos mig men mest bara för att jag inte kommer på nå annat.

Tyra kommer på olika namn varje dag men oftast nå från de små barnen på hennes dagis.


Mellannamnen är klara iaf,

Tyra heter ju även Karolina Andreasdotter

Blir det en tjej blir det Elisabet Andreasdotter och om det blir en grabb Olov Erik.


Men antar att namnfrågan löser sig till slut, undrar mest vad det blir för nåt och vad Mikis och Johanna får. Mikis har ju två grabbar sedan tidigare och Johanna två tjejer. Så ni kan ju gissa vad som står på fädernas önskelistor.


Ja just det igår när jag vaknade hade jag jätteont i min fot vid lilltåleden funderade länge på om jag gjort illa mig men inte, Var upp på akuten och Läkaren tror att jag drabbats av gikt, inga mediciner kunde han ge mig pga graviditeten så det är till att knapra alvedon. Fick även gå på lab och lämna prover.  Jag sa tll läkaren att jag inte tror min kropp tycker om att vara gravid och det verkar ju stämma, Gikten beror troligast på graviditeten, Jag är svälld i fingrarna, Överlever inte utan nässpray då slemhinnorna i näsan är svällda, ont i ryggen och fogarna känns av mer och mer. Så som det känns nu är det sista barnet i den här familjen.  Men man ska väl aldrig säga aldrig.



Nu är det sängen som gäller ska jobba i helgen men det är korta dagar iaf (8-12) känns skönt


ha de så bra


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards