Direktlänk till inlägg 27 april 2009

Ont

Av Anna - 27 april 2009 11:52

Ja nu har jag inte jobbat på en vecka men ryggen blir inte bättre. Vissa stunder på dagen kan jag knappt ligga och värre är det att gå och sitta är värst. Hatar detta och så är det tre och en halv månad kvar innan bebis ska komma. Önskar man kunde hoppa över några månader nu. Men bebis verkar må bra, gör kullerbyttor och sparkar hela tiden.


I Lördags var kusin Maud hit och hämtade lite tjejkläder och hon är nog den enda jag inte vill byta med, jag trodde faktiskt att tvillingarna skulle ha kommit ut vid det här laget men icke. Det är ju bara en vecka tills bf nu och man får ju hoppas att dom kommer den här veckan för som det är just nu så sliter det nog mer på Maud och tvillingarna mår nog lika bra oavsett om dom är i magen eller utanför....


I fredags lärde sig Tyra att cykla utan stödhjul, hon har ju inte riktigt vågat träna och hade nästan gett upp, men efter lite övertalning hoppade hon upp på cykeln, Ante sprang efter men han släppte henne nästan på en gång, och hon cyklade vidare !!!! 


Nä nu kan jag inte sitta längre så hej svejs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 21 maj 2010 23:59

I förra inlägget skrev jag om ammningen och att det funkade lite för bra så då tyckte jag att det inte var hela världen att sitta fast... Men veckan efter fick jag helt enkelt nog, jag ammade och ammade och vanlig mat var nästintill helt omöjligt att...

Av Anna - 21 maj 2010 23:51

      

Av Anna - 5 maj 2010 10:54

långt mellan gångerna, men jag är ingen bloggerska det är nog bara att konstatera. Tycker det är svårt att formulera och komma på vad jag ska skriva om. Tycker inte det är nämnvärt intressant att rada långa listor om vad jag gjort eller ska göra om s...

Av Anna - 4 mars 2010 23:59

Förhoppningsvis vänder Tyras "sjuka" nu, var upp igen på sjukhuset idag. Då hon inte blivit nå bättre i örat, snarare sämre. Hon klagade på att det började göra ont i det andra örat med. När vi kom dit hade hon 38,8 i temp och jag trodde hon nästan v...

Av Anna - 3 mars 2010 22:09

Tyra är inne på tredje dygnet med hög feber, hosta och öroninflammation. Stackars mammas hjärta. Får se om det blir en tur till på sjukhuset imorgon och få pc då hon fick örondroppar till att börja med men dom sa att vi skulle komma tillbaks om det i...

Ovido - Quiz & Flashcards