Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Ultraljud

Av Anna - 24 februari 2009 14:32

har vi varit på idag, inte Tyra för hon ville hellre vara på dagis ?.


Allt är bara bra med vår bebis, japp det är en !! Fick flytta fram jättemycket beräknad födsel är just nu 15/8, men vi ska tillbaka en gång till om två veckor för att mäta igen eftersom jag blev framflyttad så pass mkt.


Men bebisen mår bra och är riktigt livlig. 


Nä nu ska jag vila innan det är dags för städning


kram

 
 
anki

anki

24 februari 2009 18:25

Vad skönt att allt va bra kram moster anki

http://anki.bloggagratis.se

 
Ingen bild

moster Britta

24 februari 2009 20:24

Hahaha...nu drog ni en lättnadens suck va???
Skönt att höra att allt är väl.

 
Kristina

Kristina

24 februari 2009 20:41

oj fast du är så stor... konstigt tycker varenda människa blir framflyttad nu för tiden. Båda min kompisar som ska få i mars och april och en annan jag vet ska få i mars blev tillbaka flyttad typ hur mycket som helst.

men det blir väll bara roligt med ett till ultraljud ;)Skönt att höra att allt var bra!

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Kusin Eva

Kusin Eva

26 februari 2009 22:45

Hej! Kul me ultraljud!! =) Tänkte bara säga att skötväskan e på väg till Ljusdal nu...Anette har varit här...så du kommer att få hämta den på hennes butik..Tant brun. Men ja hör av mig när hon har varit dit me den...är ju mammaledig fortfarande hon. Ha de bra! Kram Eva

http://fen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 21 maj 2010 23:59

I förra inlägget skrev jag om ammningen och att det funkade lite för bra så då tyckte jag att det inte var hela världen att sitta fast... Men veckan efter fick jag helt enkelt nog, jag ammade och ammade och vanlig mat var nästintill helt omöjligt att...

Av Anna - 21 maj 2010 23:51

      

Av Anna - 5 maj 2010 10:54

långt mellan gångerna, men jag är ingen bloggerska det är nog bara att konstatera. Tycker det är svårt att formulera och komma på vad jag ska skriva om. Tycker inte det är nämnvärt intressant att rada långa listor om vad jag gjort eller ska göra om s...

Av Anna - 4 mars 2010 23:59

Förhoppningsvis vänder Tyras "sjuka" nu, var upp igen på sjukhuset idag. Då hon inte blivit nå bättre i örat, snarare sämre. Hon klagade på att det började göra ont i det andra örat med. När vi kom dit hade hon 38,8 i temp och jag trodde hon nästan v...

Av Anna - 3 mars 2010 22:09

Tyra är inne på tredje dygnet med hög feber, hosta och öroninflammation. Stackars mammas hjärta. Får se om det blir en tur till på sjukhuset imorgon och få pc då hon fick örondroppar till att börja med men dom sa att vi skulle komma tillbaks om det i...

Ovido - Quiz & Flashcards