Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Anna - 12 februari 2009 14:46

är vi hela familjen. Tyra körde sitt rejs inatt och jag har börjat nu. Ante är i sundsvall skulle varit på nått seminarium idag men han har oxå magsjuka och längtar hem men än törs han inte sätta sig på tåget.


Så det är ju väldans trevligt det här.

Annars är jag inne i en period och bara är less, Vill inte jobba, vill inte städa och ja inte göra nå egentligen.


Magen mår väl bra , har känt några små "fladdringar" men inte mer. Men den 24 /2 är det ultaljud iaf. Fått många frågor om det kan vara två men det tror jag inte, skulle vara rätt skönt om det är två för då är jag liksom klar sen.


Kan ju även berätta att det är två av mina närmsta vänner som ska ha bebis nästan samtidigt nämligen Johanna och Mikis. Vi alla tre har nog bf inom två veckor. Känns lite lustigt egentligen. Dom har väldans roligt på dagis iaf. (våra barn går på samma dagis) Så nu är ugglan fullt tills augusti -11.


Nä nu ska jag slöa ner mig i soffan en stund


bye bye

Ovido - Quiz & Flashcards