Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Anna - 23 februari 2009 07:32

och imorgon med för den delen, skönt


I lördags var vi på dop i Arbrå, var ett jättefint dop och med otroligt fin sång, tom mina tårar rann brukar inte vara så känslig men jag har ju nått att skylla på iaf ;). Lilla Millie som döptes var så söt passade på att snusa mycktet vill jag lova, hade ju inte hunnit träffa henne innan (fy skäms Anna).


Igår jobbade jag 8-16 sen for vi raka spåret till Mormor och Morfar, för att fira Morfar som fyller år idag. vart smörgåstårta och vanlig tårta, mums fick tom med en bit smörgåstårta hem, blir nog den till lunch idag.

 Tyra var nöjd för nu hade morfar köpt ny skoter igen, så han for ut och skjutsade Tyra och jonte en sväng.


Idag blir det förmodligen hårklippning hos Maud, måste väl passa på så länge hon kan ;) Annars ska jag göra så lite som möjligt, lite dagispappe ska jag nog oxå ta mig an.


Så imorgon är det Ultraljudsdags, är jättenervös. Vet inte varför men det går säkert bra och jag är säker på att det är bara en så det så.


Nä nu ska jag ut och rasta Smilla


kram Anna

Ovido - Quiz & Flashcards