Direktlänk till inlägg 1 januari 2009

Det nya året började inte alls nå bra

Av Anna - 1 januari 2009 18:28

vaknade imorse med 39 graders feber. Var piggare igår så jag trodde att det vänt nu. Gårdagskvällen gick som en dans. god mat och roligt sällskap. Barnen skötte sig utmärkt dom med.

Singstar och guitarhero blev det. första gången för den här familjen och kul var det. Blev så impad av Helens dotter Adina hon sjöng in över åttatusen poäng på  Sonja Alldens låt För att du finns och hon fyller faktiskt bara sex nu i januari.

Strax innan tolvslaget gick vi ut för att skåla in det nya året och titta på fyrverkerier. Barnen och karlarna åkte kälke och stjärtlapp, blev nog ute närmare en timme i det kalla vädret och det var nog därför det tog omtag på mig oxå. Tyra somnade så fort hon lagt sitt huvud på kudden och vi la oss strax efter. Men då började vi frysa, vi skakade och skakade till slut började vi skratta. Till slut klädde vi på oss ett varsitt flecceunderställ och tjockstrumpor. Ante är skaplig idag men jag har sovit mest hela dagen.


God fortsättning på det nya året Kram Anna


 
 
Ingen bild

kusin Lena

1 januari 2009 21:22

Hörde en fågel viska.... Grattis till bebben i magen!! :-)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 21 maj 2010 23:59

I förra inlägget skrev jag om ammningen och att det funkade lite för bra så då tyckte jag att det inte var hela världen att sitta fast... Men veckan efter fick jag helt enkelt nog, jag ammade och ammade och vanlig mat var nästintill helt omöjligt att...

Av Anna - 21 maj 2010 23:51

      

Av Anna - 5 maj 2010 10:54

långt mellan gångerna, men jag är ingen bloggerska det är nog bara att konstatera. Tycker det är svårt att formulera och komma på vad jag ska skriva om. Tycker inte det är nämnvärt intressant att rada långa listor om vad jag gjort eller ska göra om s...

Av Anna - 4 mars 2010 23:59

Förhoppningsvis vänder Tyras "sjuka" nu, var upp igen på sjukhuset idag. Då hon inte blivit nå bättre i örat, snarare sämre. Hon klagade på att det började göra ont i det andra örat med. När vi kom dit hade hon 38,8 i temp och jag trodde hon nästan v...

Av Anna - 3 mars 2010 22:09

Tyra är inne på tredje dygnet med hög feber, hosta och öroninflammation. Stackars mammas hjärta. Får se om det blir en tur till på sjukhuset imorgon och få pc då hon fick örondroppar till att börja med men dom sa att vi skulle komma tillbaks om det i...

Ovido - Quiz & Flashcards