Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Anna - 26 januari 2009 11:56

Syster !  var inte du som kommenterat mitt inlägg !!

Av Anna - 26 januari 2009 08:28

kan radera kommentarer istället för att godkänna dom syster !!!


Ja vad har hänt här då sen sist, har nog mestadels jobbat var bara ledig en dag förra veckan, i torsdags. Då blev det långpromenad med Mikis och hundarna och sedan lunchade jag på finess med Johanna och Lova. Syster och Isse kom oxå förbi.


I lördags när jag slutat jobba for vi till  Mikis med famij för en Langoskväll   MUMS !! Kom hem sent var nog inte hemma för ens vid tolv,  sen var det bara att hoppa upp igen vid sju för att åka och jobba.


Efter jobbet och middagen for Tyra och jag till mormor och morfar en snabbis måsta dit och låna en väska tills jag ska till Stockholm på fredag.


Tur är det att det snart är dags att fara dit för nu kan jag knappt ha mina byxor längre. Magen blir bara större och det går knappast att dölja längre. Många har frågat om det ska bli tvillingar men det tror jag knappast, vart lika stor med Tyra oxå och lika tidigt oxå.  Men eftersom jag redan innan hade en riktig fettsomagen så är det inte så konstigt heller. Gissa vem som ska vara big mamma på stranden i sommar ?? jag, och som tur är har jag sällskap med den biten oxå !!


Nä nu ska jag fixa frulle och gå ut och gå en sväng


kram

Ovido - Quiz & Flashcards