Alla inlägg den 26 december 2008

Av Anna - 26 december 2008 22:11

men känns som det inte är så mycket mer heller. Längtar så efter att denna trötthet går över kan jag lova. Sen känner jag mig redan lite risig i höfterna redan med hoppas bara det inte är foglossningar på gång redan vill inte det, när jag väntade tyra var jag helt sjukskriven fyra månader innan och det ingår inte i mina beräkningar den här gången. Men jag har hört att det kan gå över om det börjar tidigt. Men jag ska till bm efter helgerna och är jag inte bättre tills dess får jag väl begära att träffa en sjukgymnast.


Idag sov jag länge (inte alls ovanligt) klev upp vid tio och åt frukost sen gick jag och la mig igen ca en och en halv timme. Masade mig upp för då kom Mikis och grabbarna. var ute med barnen som åkte lite skidor men roligast är det att åka på rumpan i isbanan i backen bakom vårt hus. å det går fort kan jag lova !!


Efter det var vi till Maud och Tomas och spanade in tvillingmagen blev även gemensam pizzamiddag innan vi åkte hem.  Sen var det bara att packa och skjutsa iväg Tyra till Farmor och Farfar, hon ska sova där för vi jobbar bägge två i helgen, hur jag nu ska palla det. Men men det är väl bara att bita ihop och hoppas det går bra.


Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova !!!! Igen


Puss och kram


Ps Tack för alla gratulationer !!!

Ovido - Quiz & Flashcards