Alla inlägg den 9 december 2008

Av Anna - 9 december 2008 18:26

att det var länge sen jag skrev nåt, och det har hon nog rätt i.

Här flyger dagarna som vanligt i väg, jobba, sjuk, osv.

Jag har hunnit varit sjuk igen, hosta, snorig och lite feber. Även Tyra har varit sjuk fast hon hade magsjuka.


Annars så har det ställt till det sig med jobb, en av mina brukare har avlidit. så just nu vet jag inte vad som kommer hända. Om jag bara får jobba halvtid eller om det finns något annat för mig. Men förhoppningsvis löser det nog sig till det bästa.


Har ganska stor ångest över julklapparna har knappt köpt några och jag som brukar vara klar vid det här laget, men det löser sig väl de med. bara jag kommer på vad jag ska köpa åt allla. Dom enda som är klara är mamma och isak, har väl några planer vad vi ska köpa åt de andra. Svårast i år är nog Tyra. Allt hon önskar sig är dockor och saker till dom men problemet är att hon redan har dockor och att en ny kommer från mormor, sen har hon 2 docksängar , ett skötbord, 2 vagnar, en bilstol och en babysitter och en stor låda med kläder. Så det känns som att det räcker och sen har hon inte så stort rum heller.

Just det förra veckan fick Tyra omtapetserat i  sitt rum så nu är det rosa.


Nä nu måste jag upp till en trött Tyra (gräsänka är jag ända tills på fredag och jag som fyller år imorgon oxå)

Puss och kram



Ovido - Quiz & Flashcards