Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Anna - 8 januari 2010 00:47

        

Av Anna - 8 januari 2010 00:25

skullle jag egentligen göra men tar väl en snabb uppdatering då.


Tiden rasar iväg med en väldans fart nästa fredag får vi tillträde till huset och vi flyttar även då, bråttomt iväg härifrån men vi  är så in i helvetes less på Ämbarbo nu eller har nog varit det lääänge egentligen.


Håller på att packa för fullt men det tar lite tid när man har en massa annat som ska skötas oxå (barn och hund och allt annat runt omkring). Men är inte så mycket kvar typ hälften   


Gardinerna till alla fönstren i huset är snart klara oxå, var och handlade tyg till köksfönstren idag så nu ska dom bara sys  . Får se hur det går...


Sen när vi är inflyttade och kommit iordning ska vi renovera badrum, spännande men fråga mig mitt upp i det så kanske jag inte tycker det är lika kul, tur att det finns dusch och toa nere annars hade det varit bra mycket besvärligare.


Nä ska ta och leta fram lite bilder oxå så ni får se mina goa ungar


Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards