Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Anna - 10 augusti 2009 12:28

Nu är jag less, vill att denna graviditet ska va över nu, helst igår. Jag vill faktiskt träffa den här bebisen nu. Sen ska vi inte tala om alla krämpor som jag vill slippa.

  • Svullna och onda fötter och vader
  • Höfter som gör ont
  • Fogarna som tar knäcken på mig
  • Svullna och bortdommnade fingrar och händer
  • Klarar inte av denna kvava värme
  • Mår pyton och är konstant trött men har svårt att sova

Så det räcker nu tycker jag, snälla bebis kom ut !!


Allt är klart här hemma, vaggan är bäddad, kläderna ligger i byrån och vagnen står i hallen.


Mikis har ju fått sin bebis, en liten tjej eller liten 3830 g 10 dagar för tidigt, vi var dit igår och snusade och lik sin bror är hon en riktig kopia.


Nu ska jag vila en stund så tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards