Alla inlägg den 7 september 2008

Av Anna - 7 september 2008 23:28

För nån vecka sen var jag och Tyra till Pappas/Änglamorfars grav. Han dog ju juni o3 så Tyra har aldrig träffat honom. När Tyra vattnat blommorna vände hon på klacken och gick, några meter senare insåg hon att jag stog kvar vid graven. Följande konversation  

Tyra - vad gör du, kommer du inte ?

Jag - nä, jag vill prata lite med Änglamorfar


Tyra vänder och kommer tillbaka

Tyra - Pratar man i huvudet då

Jag- kan man göra men man kan prata högt om man vill oxå

Hon ställer sig högtidligt och med sträckt huvud..

Tyra - Det hade varit roligt och sett hur du såg ut.


Visste då inte om jag skulle skratta eller gråta, En rolig mening men ack så tragisk egentligen.  Vi har ju kort uppsatt här hemma på honom men antar att det inte blir samma sak som att ha sett hoom på riktigt..

Ovido - Quiz & Flashcards