Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Anna - 7 augusti 2008 01:07

slut :( Vill inte börja jobba igen det är ju så härligt att vara ledig !! Fast samtidigt ska det bli skönt att återgå till vardagsrutinerna igen.


Blir ett kort inlägg nu bara upptäckte just att klockan är ganska mycket, har ju blivit lite van att få sova på mornarna nu.


Annars så har jag och Tyra varit till Ytterhogdal och Sveg en sväng. Åkte med Mikis och barnen dit. vi åkte på tisdagen vid 11 tiden och kom hem tidigare ikväll. skönt var det iaf. Sov i hogdal och for in till Sveg på fm för att bada på badhuset där. jättefräscht och lagomt för småbarn. Efter badet for vi hem med tre trötta ungar. tror dem sov hela vägen hem alla tre. Iaf gjorde min det och det märktes ikväll för hon har varit pigg och gla som en lärka ända tills hon stupade i säng vid 23:30. Är nog time att vända tillbaks dygnen och få in de vanliga rutinerna snart innan hon börjar dagis men för henne är det 1 ½  vecka dit iaf.

Vi har ju faktiskt även tältat en natt hela familjen och det gick bra men vi fuskade lite och slog upp tältet mellan våra kompisars husvagnar ;). Men det var ju mest för Tyras skull vi tältade oxå.  Antes och mina två tältnätter verkar faktiskt inte hinnas med kan ju inte påstå att jag sörjer det iaf.


Pratade med mamma tidigare ikväll och hörde om hon kunde ta Tyra en natt så vi får ha en myskväll på tu man hand och det gick självklart bra. En sån tur vi har som har en mormor som ställer upp. Kruxet är bara att T inte vill sova där, vet inte varför men antar att mammigheten tilltagit mer nu när vi varit lediga länge. Men skulle tro att det går bra bara hon kommer iväg.


Nä nu måste jag lägga mig !!

Ovido - Quiz & Flashcards