Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Anna - 9 juni 2008 23:38

fem år sedan min älskade saknade pappa dog. Gud vad jag saknar han emellanåt. Men saknaden är på ett annat vis nu än förr men men livet går ju vidare så är det ju.


Men annars är allt bra dagarna rullar på och siktet är inställt på sommarens roligheter. Med början på midsommar då vi fått låna min kusin Lenas husvagn(Tack snälla ! ) Och jättelångt ska vi ända till Hennans camping med vårt kompisgäng, 12 vuxna och minst lika många barn !! Så det blir nog kul hoppas jag.  Sen jobbar vi nån vecka till och sen blir det leksand med syster m fam. Annars blir vi nog bara här omkring, tälta nån natt, hyra dressin nån dag osv.  Försöker övertala Ante  att vi ska åka upp till Sundsvall den 3 /8 och gå på Winnerbäck men jag har inte lyckas än men jag kanske kan lura nån annan om han inte vill. Får se hur det blir !!


Tyra går på sommarlov från dagis vid midsommar då vi har turen att mormor är ledig hela sommaren så då får hon vara där då vi jobbar. Så hon blir nog ledig ca 2 mån.


Imorgon ska jag till Hudik och handla lite kläder åt mig själv för en gångs skull har en tendens att handla åt alla utom mig själv oftast, men det är kris på sommarkläder nu så bara hoppas att det finns nå kvar.


Så nu är det bara till att hoppa i säng så jag orkar med morgondagen oxå

Ovido - Quiz & Flashcards