Direktlänk till inlägg 5 november 2008

jodå

Av Anna - 5 november 2008 23:00

sjuk är jag fortfarande, inte blir jag bättre heller, nu är lymfkörtlarna på halsen förstorade oxå. Är väldigt glad att jag inte har mina halsmandlar kvar annars hade jag väl knaprat penicillin oxå.


Dagen har som igår tillbringats i soffan, lämnade Tyra på dagis på fm och tänkte att jag skulle gå en sväng med hunden nere vid golfbanan innan jag for hem men orkade kanske typ 10 min innan jag gav upp. Men Antes bror Martin kom och hämtade henne och tog en sväng upp på elljusspåret så hon fick lite motion iaf.


Ikväll har vi ätit lax och potatis måste ju passa på när herrn i huset är borta.

annars har det inte hänt nå speciellt, förotom att Tyra fick gå och lägga sig lite gladare än igår. Hon har nämligen fått ett extra öga på Läkaren Joel i sjukhusserien på trean. Hon fullkommligt sken av glädjeidag,  igår var han inte med så då satt hon och tjurade bakom soffan en bra stund. Bör kanske även nämna att vi har en utklippt bild på honom på kylskåpet oxå. Kan ju vara bra så att jag inte glömmer hur han ser ut ifall att han inte är med nån kväll, sa hon min lilla dotter. hon kan  hon vår älskade trollunge.


Idag när jag hämtade henne på dagis så kom jag på när jag stog och pratade med en fröken att Tyra blir äldst på dagis nästa hösttermin och man kan ju undra vart f*n har dom här åren tagit vägen ?? Tyckte det var nyss hon började hmm (aug 05). Deppigt värre att dom här småbarnsåren gått så fort önskar man kunde stanna tiden ibland !!


Nä nu måste jag hoppa i säng.

Godnatt

 
 
Ingen bild

moster i hudik

13 november 2008 18:17

hur länge är du sjuk då ? flera veckor eller hi hi kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 21 maj 2010 23:59

I förra inlägget skrev jag om ammningen och att det funkade lite för bra så då tyckte jag att det inte var hela världen att sitta fast... Men veckan efter fick jag helt enkelt nog, jag ammade och ammade och vanlig mat var nästintill helt omöjligt att...

Av Anna - 21 maj 2010 23:51

      

Av Anna - 5 maj 2010 10:54

långt mellan gångerna, men jag är ingen bloggerska det är nog bara att konstatera. Tycker det är svårt att formulera och komma på vad jag ska skriva om. Tycker inte det är nämnvärt intressant att rada långa listor om vad jag gjort eller ska göra om s...

Av Anna - 4 mars 2010 23:59

Förhoppningsvis vänder Tyras "sjuka" nu, var upp igen på sjukhuset idag. Då hon inte blivit nå bättre i örat, snarare sämre. Hon klagade på att det började göra ont i det andra örat med. När vi kom dit hade hon 38,8 i temp och jag trodde hon nästan v...

Av Anna - 3 mars 2010 22:09

Tyra är inne på tredje dygnet med hög feber, hosta och öroninflammation. Stackars mammas hjärta. Får se om det blir en tur till på sjukhuset imorgon och få pc då hon fick örondroppar till att börja med men dom sa att vi skulle komma tillbaks om det i...

Ovido - Quiz & Flashcards